Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Memoires d'innocence

Hμέρα εκλογών σήμερα...μια μέρα που όλοι γυρνάν στον τόπο καταγωγής τους, και θυμούνται τα παλιά, ξαναβρίσκουν τις ρίζες τους. Έτσι και γω σήμερα, μόνο που δεν ήταν ο τόπος που έπαιξε τον καθοριστικό παράγοντα. Η χρονομηχανή μου ήταν το περιεχόμενος μιας ξεχασμένης κούτας στην αποθήκη, όπου την άνοιξα με την ίδια λαχτάρα και την ίδια χαρά που έχει κάποιος που ανακαλύπτει ένα σεντούκι θησαυρού!
Η κούτα αυτή ήταν γεμάτη απο τα αγαπημένα μου παραμύθια και βιβλία που με συντρόφευσαν στην παιδική μου ηλικία! Πόσο ομόρφαιναν τον κόσμο μου! Πόσο τα έχω αγαπήσει : το πρώτο μου ημερολόγιο-παζλ ,
η εγκυκλοπαίδεια των παραμυθιών! ,
η πρώτη μου εγκυκλοπαίδεια, τα πρώτα μου βιβλία πατάκη με τις σειρές περιστέρια, χελιδόνια και πάει λέγοντας, ανάμεσά τους και τα δύο πρώτα που διάβασα και που η μαμά μου είχε γράψει απο πίσω αφιέρωση.... Καθόμουν και διάβαζα μες στην σκονισμένη αποθήκη τα στιχάκια και τις ιστορίες που αγάπησα, και μπορούσα να θυμηθώ τα μέρη που τα διάβαζα, τις σκέψεις που μου δημιουργούσαν, όλα τυλιγμένα μέσα σε ένα πέπλο ασφάλειας :-) Τα ψαχνα καιρό και είχα χάσει ελπίδα, ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: