Σάββατο 26 Απριλίου 2008

Mουσικά κολλήματα...

Κολλήματα περίπτωση Νο1:Σίγουρα έχεις βρεθεί στη θέση μου, να σου κολλάει ένα τραγούδι τόσο έντονα, που αν είσαι έξω να κάνεις αμάν να πας στο σπίτι σου να βάλεις να το ακούσεις. Το κακό είναι όταν δεν ξέρεις ποιός το λέει, ή ξέρεις ποιος το λέει αλλά δε ξέρεις τίτλο. Το καλό είναι οτι υπάρχει το Internet, το you tube και οι μηχανές αναζήτησης. Αν θυμάσαι έστω μία φράση απ'το τραγούδι, μετά υπάρχουν πάρα πολλές πιθανότητες να βγάλεις άκρη. (Γιατί το να κάτσεις και να ψάχνεις ένα ένα όλα τα τραγούδια του συγκεκριμένου καλλιτέχνη, να δεις ποιοι στίχοι κολλάνε περισσότερο, ασ'τα να πάνε.)Η ανακούφιση όμως όταν το βρίσκεις, εεεε??!!!!??
Κολλήματα περίπτωση Νο2: Δε ξέρω αν υπάρχουν άνθρωποι που θυμούνται περιόδους της ζωής τους ανάλογα με το ποιό cd άκουγαν, αλλά εγώ σίγουρα το κάνω. Aπο τότε που άρχισα τουλάχιστον να παίρνω cd.Πχ περίοδος u2(το ένα μετά το άλλο τα cd τους)μια περίοδος προσαρμογής σε καινούριο περιβάλλον, περίοδος Kasabian καλοκαίρι μετά απο Πανελλήνιες σε ρυθμούς που μου φάνηκε οτι έδεναν απίστευτα με περίοδο ξενοιασίας καλοκαιριού, περίοδος Depeche Mode -αυτές ήταν αρκετές,μία πριν και μετά τη συναυλία τους 1-8-2006, λίγο χειμώνας 2007, και τρελή πόρωση απο Νοέμβρη και μετά σχεδόν ως Μάρτιο. Όχι πως αυτό σημαίνει πως όλους αυτούς τους μήνες δε κόλλησα και με άλλα cd,όπως το The Bends-Radiohead. Άργησα να το ανακαλύψω θα μου πείς, κάλιο αργά παρά ποτέ θα σου πώ.
Κολλήματα περίπτωση Νο3: Όταν σου κολλάνε τραγούδια επειδή τα'χεις συνδέσει με συγκεκριμένα άτομα. Θες να τ' ακούς γιατί και μόνο η ακοή τους κάνουν πιο γλυκιά και πιο έντονη τη θύμιση των προσώπων αυτών, έχεις τη ψευδαίσθηση πως νιώθεις πιο κοντά τους εκείνη τη στιγμή, και σου θυμίζουν στιγμές που τα ακούγατε μαζί ή τα σιγανοτραγουδούσε το άτομο αυτό. Πχ,τυχαίνει, ορισμένα πρωινά που ξυπνάω,και ο καιρός και το κλίμα μου θυμίζουν έντονα κάτι παρόμοια πρωινά που συναντούσα στο δρόμο ή στην αίθουσα μια φίλη μου απ'το σχολείο, και για το υπόλοιπο της ημέρας μπορεί να τραγουδάω ένα τραγούδι που τραγουδούσαμε μαζί ή της άρεζε πολύ. Ή απλά τραγούδια που συνδέεις με κάποια άτομα, επειδή εκφράζουν το πώς νιώθεις απέναντί τους, ή που απλά ξέρεις, πως παρόλο που δε το ξέρουν,αν το άκουγαν θα τους άρεζε.
Κολλήματα περίπτωση Νο4: Όταν σου γίνεται πλύση εγκεφάλου με ένα τραγούδι, όχι απαραίτητα απ'τα media.Μπορεί ένα άτομο της παρέας σου που περνάς περισσότερη απ'τη μισή μέρα μαζί του σχεδόν κάθε μέρα να έχει έναν ήχο συγκεκριμένο στο κινητό απο ένα τραγούδι που δε τρελαίνεσαι ν' ακούς, και μετά απο τόσες φορές που τ'άκουσες σου κολλάει. Αυτή είναι η χειρότερη περίπτωση.
Κολλήματα περίπτωση Νο5: Όταν σου κολλάει τραγούδι χωρίς ιδιαίτερο λόγο. i)Mπορεί να έγινε μια συζήτηση, και πάνω σ' αυτήν να αναφέρθηκε μία λέξη ή μία χαρακτηριστική φράση ενός τραγουδιού που το αναφέρατε εντελώς τελείως για χαβαλέ, ε και να σου κολλήσει μετά!Να παρακαλάς τους άλλους "πες κανα άλλο τραγούδι μπας και ξεκολλήσω!".
ii) Να ξυπνάς και ενώ ετοιμάζεσαι να σου κολλάει ένα τραγούδι, λες και τ' άκουγες στον ύπνο σου βρε παιδί μου! Χαρακτηριστικό που μου χει τύχει, είναι να χω σηκωθεί αρκετά πρωί, να πλένομαι και να έχω τον σκοπό στο κεφάλι μου "η ζωή/η ζωή εδώ τελειώνει/σβήνει το καντήλι μου.." κλπ κλπ. ΈΛΕΟΣ τραγούδι για πρωινιάτικα!!!
iii)να σου κολλάει ένα τραγούδι όταν ξυπνάς, επειδή το βράδυ είδες στον ύπνο σου πως τ' άκουγες.Μου συνέβη σήμερα, όσο περίεργο και ν' ακούγεται, ονειρεύτηκα πως άκουγα ''who's gonna ride your wild horses?-u2". Είναι εντελώς κουφό, γιατί δε μπορείς να πεις οτι το άκουσα ή το σκεφτόμουν την προηγούμενη μέρα...Τί να πω!Και
Κολλήματα περίπτωση Νο6: Δεν έχω συναντήσει ακόμα άτομο που να μου χει πει οτι του συμβαίνει κι αυτουνού, το εξής που συμβαίνει σε μένα. Έχω διαπιστώσει πως μου κολλάνε τραγούδια ώρες ώρες που εκφράζουν τη ψυχολογία μου, ακόμα και αν εγώ δεν την έχω προσδιορίσει πλήρως εκείνη τη στιγμή. Όπως και το άλλο κουφό, να μου κολλάνε τραγούδια που δε ξέρω τα λόγια, και όταν τα ψάχνω κάποια στιγμή να συνειδητοποιώ έκπληκτη πως εξέφραζαν λίγο πολύ τη διάθεσή μου εκείνη τη στιγμή. Θα μου πεις, λίγο πολύ μπορεί να προ'ι'δεάζεσαι απο τη μουσική, αλλά μπορεί να χει εύθυμη μουσική ένα τραγούδι ενώ να μην έχει τόσο αισιόδοξους στίχους, ή και το αντίθετο (αν και πιο σπάνια)
ps. καλό μήνα guys! και καλή επιτυχία στα παιδιά των πανελληνίων, στα φιλαράκια μου που ξαναδίνουν, και στον ιδρυτή του Blog μας, Νίκο "Παρταλάκη"΄:-p

Δεν υπάρχουν σχόλια: