Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Ευ-πω

Για πολλοστή φορά θα στο ξαναπώ, και θα στο λέω όσες φορές κι αν χρειαστεί: τελικά αν θες κάτι πολύ θα σου'ρθει . Αλλά δε θα σου'ρθει εκει που αγχώνεσαι και ανυπομονείς γι'αυτό. Θα περάσεις αυτή τη φάση, θα χαλαρώσεις, και όταν θα κοιτάς να ανταπεξέλθεις στο τώρα σου, ταραααμ! να το μπροστά σου να το αρπάξεις. Oh yes, γιατί θα σου δοθεί επιλογή.
"Το λαχταρούσες τόσο. Ορίστε η ευκαιρία σου. Απέδειξέ μου οτι όντως το ήθελες τόσο". Μέρες σα τη σημερινή νιώθω πως η ζωή είναι πολύ καλή και γενναιόδωρη...!
Την προηγούμενη βδομάδα διαπιστώθηκε οτι τελικά, μπορείς να έχεις και το σκύλο χορτάτο και τη πίτα γεμάτη. Ναι, είναι δυνατόν, το ζησα :).
Επίσης, διαπιστώθηκε οτι Λία, αν δε κοιμάσαι τα βράδια αρκετά, ασχέτως τι λες δεν πρόκειται να ξυπνήσεις την επόμενη.
Η Δευτέρα που πέρασε ήταν η ρήση "όταν εσύ έκανες σχέδια ο Θεός τα έβλεπε και γελούσε". (μην αναλωθούμε στο Θεός, μια έκφραση είναι, για όνομα. :-p) Και η υπόλοιπη βδομάδα ήταν αρκετή για να διαψεύσει τις ρήσεις του τύπου "η καλή βδομάδα/μέρα απο την αρχή/το πρωί φαίνεται". Όχι απλά καλά, τέλεια πήγε! Πήρα και tick u2!! τσεεεεεκ!
Και αποκορύφωμα? η πρόταση-έκρηξη που μου ρθε σήμερα το πρωι "πάμε Ολλανδία??" Το ήθελα τόσο καιρό, και ειδικά τώρα που είχα και γνωστό άτομο εκεί. Πώς όμως να το προτείνω χωρίς να φανώ αγενής? Άραγε θα μου το προτείνει?? Και να η Λία τη Τετάρτη να ψάχνει εισιτήρια στο άσχετο, όχι μόνο για Ολλανδία, αλλά και για άκυρους προορισμούς απλά για να τσεκάρει τιμές...Και τη Πέμπτη σε συζήτηση που αναφέρεται σε ταξίδια να καταλήγει διαπιστώνοντας "ήμουν τυχερή στη ζωή μου όσον τα αφορά !!"...
Έμενε να πάρω μια απόφαση... τα λόγια που είχα πει μόλις χθες στη κολλητή μου ηχούσαν ακόμα στο κεφάλι μου "Μ. αυτές τις ευκαιρίες δε τις χάνουμε, τις αρπάζουμε πάντα!Οτι τέτοια ευκαιρία σου παρουσιάζεται να την αρπάζεις!" So simple
Νόμος της έλξης?? Τί? Δεν είσαι ακόμα σίγουρος? Εγώ πάντως αφήνω την έλξη να κάνει κουμάντο πλέον ;-) (διττή σημασία)

Δεν υπάρχουν σχόλια: