Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Xριστουγεννιάτικες εικόνες- διαφορετικές απο τις άλλες...

Μερικές εικόνες που μ' αρεσαν, για να γελάσει λιγο το χειλάκι μας χρονιάρες μέρες που είναι! Εκεί που χαρήκαμε πως θα μας έκανε τη χάρη για White Christmas, δε χιόνισε. Τουλάχιστον όχι εδώ που μένω.Έριχνε ένα σπαστικότατο που δεν ήταν ούτε χιόνι ούτε βροχή, ίσα ίσα για να μας σπάσει τα νεύρα. Οι ελπίδες όμως παραμένουν! Εξάλλου έχουμε αρκετό χειμώνα μπροστά!



ps. Aπο τότε που τελείωσε το σχολείο, οι διακοπές μου φαίνονται απίστευτα βαρετές. Φταίει το οτι εγώ έχω περάσει στην πόλη που έμενα, μαζί με την οικογένεια μου. Αλλά μόνο σε μένα φαίνεται αυτό?????? Μία βδομάδα για μένα πέρασε αργά (γενικά με το θέμα χρόνος το χουμε 'χάσει λίγο. Χάσαμε τις μέρες και δε ξέρουμε τι μέρα είναι κάθε μέρα, αλλά και δε καταλάβαμε πότε ήταν καλοκαίρι και πότε έφτασαν γιορτές...). Κάτι μου λέει όμως πως ο εναπομείναντας χρόνος θα περάσει πολύ πιο γρήγορα απ' όσο πιστεύω

Δεν υπάρχουν σχόλια: