Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

30 Ιούνη και φέτος...

Πείτε οτι θέλετε, το καλοκαίρι μ'αρέσει,αλλά δεν είναι η αγαπημένη μου εποχή. Τι να μ'αρέσει δηλαδή? Που ήδη τέλη Ιούνη και λιώνουμε στη πόλη απ'τη ζέστη? Πού οι περισσότεροι έφυγαν εκτός πόλης (και πόσο μου λείπουν ήδη), και μ'όσους είναι εδώ χάνομαι? Είτε λόγω ζέστης, είτε λόγω υποχρεώσεων και άλλων λοιπών λόγων?? Ένα θετικό που αναγνωρίζω στα καλοκαίρια είναι οι διάφορες συναυλίες που γίνονται... στην Αθήνα ως επί το πλείστον. Γκρρρρρρρ... Και να χεις όλη την καλή όρεξη να πας,και την οικονομική άνεση, δε βρίσκεις παρέα να κατέβεις, ή και να βρίσκεις έχεις τόση τύχη έτσι ώστε άλλα πράγματα να σε κρατάνε πίσω. Σήμερα λοιπόν, βραδάκι στην Αθήνα, η Polly Jean (PJ) Harvey δίνει συναυλία. Περίεργη μουσική προσωπικότητα της rock σκηνής, αλλά και αξιόλογη συνάμα. Και έτυχε να'ρθει για συναυλία ακριβώς μετά απο μια περίοδο που είχα λιώσει ένα απ'τα cd της, " Stories from the city, stories from the sea". Το cd αυτό το λάτρεψα, πολύ μελωδικό και αρκετά λυρικό, ακούγεται μονορούφι. Περίεχει και τα δυο τραγούδια που την έκαναν γνωστή σε μένα, το this is love και το my good fortune,το οποίο όπως έχω ήδη διαπιστώσει το έβλεπα πιτσιρίκι στη tv. Η PJ ήταν η ανακάλυψη αυτού του καλοκαιριού μου (προς το παρόν η μόνη). Δυστυχώς απ'ότι είδα στην περιοδία της αυτή ζήτημα να λέει ένα τραγούδι απο αυτό το cd. Γι'αυτό άρχισα να ψάχουλεύω περισσότερο τη δισκογραφία της, για ν'ανακαλύψω ένα ακόμα αξιόλογο cd (προς το παρόν πάντα), εν ονοματι "To bring you my love", με πιο γνωστό τραγούδι το down by the water. Τη καινούρια δουλειά της, που θα παρουσιάσει και ως επί το πλείστον φαντάζομαι στη συναυλία απόψε, δεν την έχω τιμήσει.Ακόμη. Έχω ακούσει πως στα live της αφιερώνει, και μάλιστα είχα δει και ένα παλιά στη tv, όταν δεν την ήξερα ακόμα, και μου προκαλούσε ενδιαφέρον να συνεχίσω να παρακολουθώ.
Στο Θέατρο Badmington, όποιος μπορεί καλά θα κάνει να πάει.
ps. το this is love υπάρχει παροδικά πάνω δεξιά, ένα αριστερό κλικ αρκεί :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: