Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2007

Antoine

Μουσικό post για χάρη ενός Antoine, Γάλλου "ροκά" της δεκαετίας του ΄60 περίπου, που μου χει πάρει τα μυαλά.Ένα απ΄τα τραγούδια του που μ΄αρέσουν πολύ πολύ λέγεται "Un elephant me regarde"(=ένας ελέφαντας με παρακολουθεί lol). Μόλις είδα και το video clip,τί φάση που έχει!Όλος ο ζωολογικός κήπος συμμετέχει! :-D
Σας παραπέμπω στη παρακάτω διεύθυνση και θα σας πρότεινα πρώτα ν΄ακούσετε το τραγούδι χωρίς να βλέπετε το video,για ευνόητους λόγους(ε, δεν είναι και όλοι οι σκηνοθέτες καλοί..)

http://uk.youtube.com/watch?v=mTyIt_1hYOg
"Un éléphant me regarde"
La fumée dans les yeux,
un éléphant me regarde
J'ai la tête qui part
Les fenêtres se tordent,
les portes vont éclater
Le plancher vacille,
les murs vont s'effondrer.
La fumée dans les yeux,
un éléphant me regarde
J'ai la tête qui part
Les couleurs ne sentent plus rien,
le noir me colle aux mains
Et mon alouette verte ne deviendra plus bleue.
La fumée dans les yeux,
un éléphant me regarde
J'ai la tête qui part
A l'ombre des mosquées,
tu prétendais m'aimer
Mais moi je ne t'aime pas,
je veux juste m'emmêler avec toi.
La fumée dans les yeux,
un éléphant me regarde
J'ai la tête qui part
Je veux m'emmêler avec toi,
tes jambes et tes bras et le reste de toi
Je veux m'emmêler avec toi
Ne me parle pas du reste avec toi, avec toi, avec toi...
Έτσι,για να μπαίνουμε σιγά σιγά στη Γαλλική κουλτούρα.Σειρά έχει ο Ηallyday και ο Indochine...
ps.Xρόνια πολλά σε Δήμητρες και Δημήτρηδες(and God they're too many..),αλλά και σε άτομα που έχουν απλά γενέθλια σήμερα, όπως μια καλή μου φίλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: