Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

8 Ιουλίου...

...και αλλιώς την είχα φανταστεί (και) αυτήν τη μέρα. Την είχα φανταστεί με εμένα (και όχι μόνο) στο χώρο του terra vibe, για να απολαύσω offspring, siouxsie, deus, the gossip, και abbie gale. Για να είμαι ειλικρινής, για τους offspring ενδιαφέρομαι κυρίως. Έχω αναφερθεί σ' αυτούς και σε παλιότερο post, αυτή η punk μπάντα ανακαλείται στη μνήμη μου απο τότε που πήγαινα δημοτικό, και τα μεσημέρια έβλεπα μια εκπομπή με "ξένα" τραγούδια, και μου άνοιξε ορίζοντες σε σχέση μ' αυτά που άκουγα μέχρι στιγμής. Τους γνώρισα απο το "Αmericana" album και μετά, με τραγούδια όπως Pretty Fly(For a White Guy), Why Don't You Get a Job? , και πιο αργότερα απο επόμενο δίσκο τους με το Original Prankster, αν και άτομα που τους ζήσανε μου λένε πως ο δίσκος τους Smash ήταν το masterpiece τους, και με τραγούδια όπως το Self Esteem και το Come out and Play(Keep'em Seperated) είναι απολύτως κατανοητό. Tους γούσταρα ως μικρό και τους γουστάρω ακόμα περισσότερο τώρα. Η αλήθεια είναι οτι ήθελα πολύ να πάω απο την πρώτη στιγμή που το'μαθα, αλλά δεν έκατσε. Καθόλου όμως....Τεσπα. Εναποθέτω τις ελπίδες μου σε κάτι μελλοντικό, αν και πάντα θα έχω μια γεύση πίκρας απ' αυτή που έχασα, όπως συμβαίνει κάθε φορά που αναπολώ τέτοιες χαμένες ευκαιρίες. Και είναι ακόμα ξημερώματα, προλαβαίνω να πάρω το πρώτο τρένο και να πάω μόνη μου.
ps: εξ΄όυ και τα video που έβαζα επί μια βδομάδα στα προτεινόμενα video. Λένε πως αν θες κάτι πολύ τελικά γίνεται. Δεν το θελα τόσο πολύ τελικά?Το μισώ πραγματικά όταν γίνεται αυτό... God-dam...
Uno dos tres cuatro cinco, cinco seís :-( οcho τελικά φίλε μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: