Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

I'll describe the way I feel...

"...weeping wounds that never heal" είναι κανονικά, η συνέχεια του τραγουδιού των φίλτατων placebo,αλλά αυτή τη φορά δε μου ταιριάζει. Νιώθω...ευτυχισμένη!Μετά από μια άθλια,δύσκολη χρονιά, που μου στέρησαν κάθε τι που μ'έκανε χαρούμενη (όχι ταινίες, όχι μουσική, περιορισμένες βόλτες-γιατί έπρεπε να κάτσω να διαβάσω για διαγωνίσματα-) και που απομύζησαν κάθε ίχνος ευτυχίας και χαράς που υπήρχε μέσα μου (sorry Nίκο που σε τρομοκρατώ!!!),ήρθε η στιγμή που ξαφνικά....τελείωσε.
Υπάρχει ένα τραγούδι των ΜUSE, που μ'εκφράζει απόλυτα (και να'ταν το μόνο...). Λέγεται ''feeling good"

Birds flying high you know how I feel
Sun in the sky you know how I feel
Reeds driftin' on by you know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good
Fish in the sea you know how I feel
River running free you know how I feel
Blossom in the tree you know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good
Dragonfly out in the sun
You know what I mean, don't you know
Butterflies all havin' fun you know what I mean
Sleep in peace when day is done
And this old world is a new world
And a bold world
For me
Stars when you shine you know how I feel
Scent of the pine you know how I feel
Yeah freedom is mine
And you know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good...
Ακριβώς έτσι!Ο κόσμος γύρω μου είναι πανέμορφος!(ό,τι έχει απομείνει απο τη μόλυνση και τις πυρκαγιές,δε θα τ'αναλύσω σήμερα)Έχω ακούσει περισσότερα cd απο κάθε άλλο καλοκαίρι, βλέπω ξανά ταινίες μετά τα μεσάνυχτα (πώς τη λάτρευα αυτή μου τη συνήθεια!), βγαίνω με τις παρέες μου που περνάμε πλέον ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ τέλεια (δε ξέρω πως επιτεύχθηκε αυτό,αλλά είναι γεγονός), πέρασα στη σχολή που ήθελα, ξάπλες όλη μέρα(God,I missed that!).Βρέθηκα με τη κολλητή μου μετά απο 3 ολόκληρα χρόνια για διακοπές, για να συνηδητοποιήσω οτι οι φιλίες, αν είναι δυνατές, και να το θέλουν και οι δύο, κρατάνε...
Τελικά έχει δίκιο ο Bono
"..after the flood all the colours came out_it's a beautiful day"

Δεν υπάρχουν σχόλια: